Nexus Interim Logo

Genåbning vil accelerere markedsudviklingen. Er din organisation klar?

26-03-2021
Vi glæder os alle til genåbning. Også i økonomien.

Selvom nogle brancher har været upåvirket og enkelte endda har løftet forretningen på grund af coronakrisen, så er meget forandret i verden.

Eksperterne forventer stor aktivitet, når forholdene normaliseres. Det bliver en “ny normal”, og konkurrencen bliver ikke mindre eller nemmere end før.

Er du klar?
  • Har du den rette kompetence på hver eneste post i din organisation?
  • Skal du gennemføre forandringer eller transformationsprojekter for at styrke konkurrenceevnen?
  • Kan du give din forretning en afgørende fordel med et digitalt projekt?
Vi har topkvalificerede Interim Managers med lige præcis de kompetencer, du har brug for – og som faktisk har relevant erfaring fra lignende projekter.

Digitaliseringseksperter, CFO’er, driftsdirektører, projektledere, salgsdirektører – og mange flere: Vi har tusindvis af danske Interim Managers i vores database, og har også adgang til endnu flere internationale profiler via vores samarbejde med WIL Group

Ring 70 22 65 55 og få et bud på, hvordan vi kan løse din opgave.


 

Om 10 dage starter jeres Interim Manager


Hvis du ringer i dag, kan vi sætte vores proces i gang, og senest på dag 10 starter en topkvalificeret Interim Manager hos jer. På den måde kan du her og nu skærpe konkurrencekraften, få udfyldt kritiske huller i organisationen eller sikre projektledelsen af kritiske forandrings- og transformationsprojekter.

Læs her hvad der sker på 10 dage i vores TotalMatch®-proces.
  

20 års historik. 20 års kvalitet.


Vores database med professionelle Interim Managers er opbygget gennem 20 år, hvor vi har løst mere end 1000 interim-projekter, og derfor har vi størst erfaring med Interim Management i Danmark. 

Vi nyder, at vores kunder altid stiller høje krav, og vores kvalitetskontrol i TotalMatch® sikrer, at vi hver gang leverer den rette, topkvalificerede Interim Manager på bare 10 dage. Vi har øvet os i over 20 år på at levere på højeste niveau, og det bliver vi ved med.

Nexus er den direkte vej til, at dit projekt bliver en succes.
 
Har du opgaven som skal løses af en skarp Interim Manager? 
Start med at ringe til os på 70 22 65 55.
Eller skriv til os på nexus@nexus-interim.dk, så vender vi tilbage.

Med venlig hilsen
Nexus-teamet.

Experienced People – Delivering Results. 
  

PS: Stærk projektledelse var nøglen ud af finanskrisen


The Economist spurgte efter finanskrisen 213 internationale topledere, og 90 procent fremhævede stærke projektkompetencer som afgørende for succes i forretningskritiske projekter. Men kun 37 pct. mente, at deres virksomhed lykkedes med det! Og kun 6 procent af virksomhederne overholdt både budget og tidsplan i projekterne.

Vi erfarede dengang selv, at afgørende faktorer for succes som projektleder er relevant fag- og brancheerfaring, samt rette uddannelse og kompetencer og at profilen havde erfaring fra lignende projekter. Banalt? Nej – de virksomheder, der sikrede sig de rette projektledere, kom typisk i gruppen på 6 procent af virksomheder, som overholdt både budget og tidsplan i projekterne.

Hvis du skal bruge en projektleder fra øverste hylde til dit post-corona-projekt, så ring til os på 
7
0 22 65 55.

 

 

Netværk med os på LinkedIn
Netværk med os på LinkedIn

 

 

Nexus Interim Management A/S
T: +45 7022 6555
E: nexus@nexus-interim.dk

København
Kompagnistræde 13, 3.
1208 København K

Aarhus
Ny Banegårdsgade 55, st.
8000 Aarhus C