Nexus Interim Project Professional

  

Projektledere fra øverste hylde.

 

En Nexus Interim Project Professional (IPP) sikrer succes i dit næste forretningsprojekt.

I en tiltagende kompleks, usikker og foranderlig verden med stadig hurtigere skiftende omgivelser, dagsordner, efterspørgsel, teknologier mv. er betingelserne for at lykkes med forretningskritiske projekter vanskelige.

Præcis i disse situationer giver det god mening for en virksomhed at gøre brug af Nexus Interim Project Professional.

 

Hvorfor bruge Nexus IPP?

Nexus Interim Project Professional er et effektivt ledelsesværktøj, hvis din virksomhed eller organisation skal eksekvere på varige forandringer, som skaber ekstra værdi for virksomheden eller organisationen, dens kunder og bundlinje. 

En Nexus IPP kommer med:

  • Relevant fag- og branchekompetence, ofte som operativ leder for det relevante område.
  • Stærke eksekverings- og implementeringskompetencer.
  • Certificeret i projektledelse.
  • Har gennemført lignende projekter tidligere.
  • Speed: Hurtig mobilisering – 10 dage fra kundens brief til projektstart, hurtigt projektforløb, og implementering i organisationen som en del af projektet.

=> Scroll ned, hvis du vil læse Nexus' White Paper "Interim Project Professional"  

 

Virksomheder, der har brugt Nexus IPP, fremhæver især disse fordele:

  • Kort tid fra beslutning om et projekt til det er velbeskrevet, planlagt, og de nødvendige ressourcer og kompetencer er tilvejebragt og i funktion.
  • Tilførsel af relevant og sidste nye viden, metoder og løsninger udefra, som ellers ikke var kommet i spil.
  • Høj projektfaglighed, dyb faglig indsigt og dermed høj sikkerhed i projekteksekvering, så topledelsen føler sig tryg, inddraget og velinformeret i hele projektforløbet.
  • Hurtig implementering og synlige gevinster allerede tidligt i projektforløbet.
  • Bedre inddragelse af forretningen og større sikkerhed for solid forankring af de gennemførte tiltag i organisationen.

 

Projekter i udlandet

Nexus’ kundekonsulent er fortsat din kontaktperson. 

Den eneste forskel er, at han finder de rette profiler i samarbejde med vores kollegaer i WIL Group. 

Det er stadig Nexus’ kvalitetskontrol, processer og kontaktperson, der kender din virksomhed. 

Gennem WIL Group dækker vi alle lande af interesse for danske virksomheder.

 

Hvordan kommer man i gang?

Kontakt en Nexus konsulent på tlf. 7022 6555.

Din kontakt, der er tidligere topleder, leder forløbet fra start til slut, fra briefing til resultat samt evaluering efter forløbets afslutning.

Normalt tager det ikke mere end 8 – 10 dage fra jeres brief til en Interim Project Professional er aktiv i jeres organisation.

 

White Paper om projektledelse og Interim Project Professional

Nexus har udarbejdet et white paper, der udførligt beskriver konceptet Nexus Interim Project Professional. 

I dette white paper finder du også meget anden værdifuld information, der hjælper dig til at tage beslutninger om bedst mulig overordnet organisering af jeres strategiske projekter.

Udfyld formularen nedenfor og download Nexus’ White Paper “Interim Project Professional”.

Læs Nexus privatlivspolitik her.

 

 

Nexus Interim Management A/S
T: +45 7022 6555
E: nexus@nexus-interim.dk

København
Kompagnistræde 13, 3.
1208 København K

Aarhus
Ny Banegårdsgade 55, st.
8000 Aarhus C